نگرانی مدیران بارسلونا درباره عملکرد ژاوی هرناندز

نگرانی مدیران بارسلونا درباره عملکرد ژاوی هرناندز

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مدیران بارسلونا پس از پستی و بلندی های که تیم ژاوی هرناندز در هفته های اخیر تجربه کرده است، دچار نگرانی درباره عملکرد او برای ادامه فصل شده اند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا بازی اخیر خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه یک بر صفر مقابل شاختار باخت و اکنون اوضاع به شکلی است که آبی و اناری ها برای صعود از گروه خود نباید در بازی های بعدی شکست بخورند.

از سوی دیگر بارسلونا در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید شکست خورد و این در حالی بود که این بازی در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شد و آبی و اناری پوشان در آن میزبان بودند.

به گفته موندو دپورتیوو، مدیران بارسلونا فعلا به ژاوی هرناندز اعتماد دارند اما نگرانی هایی درباره شیوه عملکردی او ایجاد شده است. او 106 بازی سرمربی بارسلونا بوده است و به نظر می رسد که دیگر دست او برای تیم های رقیب کاملا رو شده است و تیم او طراوت و شادابی گذشته را ندارد. اگر اوضاع برای تیم ژاوی خوب پیش نرود احتمال برکناری او وجود خواهد داشت اما هنوز برای این تصمیم ها زود است و هیات مدیره بارسلونا ترجیح می دهد که فعلا به ژاوی هرناندز اعتماد کند.

1471