تیمی که بهترین شروع این فصل لیگ قهرمانان اروپا را داشته است

تیمی که بهترین شروع این فصل لیگ قهرمانان اروپا را داشته است

پایگاه خبری فوتبالی - اوضاع برای بارسلونا در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به خوبی پیش می رود و آبی و اناری پوشان شروع بسیار خوبی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشته اند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته بارسلونا در هفته دوم از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا یعنی فصل 2023/24، به مصاف پورتو رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را بگیرد.

بارسلونا تا اینجای کار بهترین عملکرد را در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشته است. آبی و اناری ها هر دو بازی خود را برده اند و شش امتیاز دارند. آن ها در این فصل دو کلین شیت داشته اند و هنوز گلی دریافت نکرده اند. میلان هم هنوز گل نخورده است و در این مورد با بارسا مشترک است. آبی و اناری ها با زدن شش گل بهترین خط حمله این فصل را به همراه بایرن مونیخ و منچسترسیتی داشته اند.

بارسا با داشتن تفاضل مثبت شش در این فصل بهترین تفاضل را تا اینجای کار دارد. همچنین بارسلونا در بازی اول خود موفق شد با نتیجه پنج بر صفر آنتورپ را شکست دهد که بیشترین گلِ زده در این فصل از رقابت ها در آن دیدار رقم خورد.

1471