واکنش اینزاگی به تقابل امشب خود با خالق سه‌گانه‌ی تاریخی اینتر

واکنش اینزاگی به تقابل امشب خود با خالق سه‌گانه‌ی تاریخی اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی نراتزوری نسبت به تقابل امشب خود با ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی سابق افعی ها واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر امشب همراه با این تیم مقابل ژوزه مورینیو و تیمش آ اس رم قرار خواهد گرفت. سابقه‌ی حضور درخشان مرد پرتغالی در تیم اینتر و کسب سه گانه تاریخی با نراتزوری، دست‌مایه سوال خبرنگاری از اینزاگی در رابطه مصاف امشب وی با مورینیو شد که مربی اینتر این‌گونه واکنش نشان داد:

"تقابل با سرمربی فاتح سه گانه اینتر، بسیار خوشحال کننده و لذت بخش است. تاکنون برابر مورینیو قرار نگرفته ام و ملاقاتی نیز با او نداشته ام. دیدار امشب، مسابقه ای خاص برای مورینیو خواهد بود و به همین دلیل، ما باید بیشتر توجه کنیم زیرا از مهارت‌های او و کارهایی که در دوران مربیگری خود انجام داده، آگاهیم. رانوکیا و دارمیان در دسترس نخواهند بود؛ در حالی که دی فرای و کولاروف شانس زیادی برای رسیدن به بازی ندارند و فکر می کنم این دو نفر، برای بازی مقابل رئال مادرید یا حداکثر کالیاری در دسترس باشند. باستونی هم نسبت به روز قبل بهتر است و دیگر مشکل گوارشی ندارد. چند بازیکن نیز در بازی قبلی به دلیل برخوردها، دچار کبودی هایی در بدن خود شده اند و وضعیت آن ها نیز ارزیابی خواهد شد."

9404