سمپدوریا 2-2 اینتر/ نراتزوری دو امتیاز در لوئیجی فراری جا گذاشت

سمپدوریا 2-2 اینتر/ نراتزوری دو امتیاز در لوئیجی فراری جا گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی - نخستین تساوی شاگردان سیمونه اینزاگی در فصل جدید مسابقات سری آ ایتالیا، در دیداری خارج از میلان و در ورزشگاه لوئیجی فراری شهر جنوا اتفاق افتاد و نراتزوری ها مقابل بازیکنان سمپدوریا با نتیجه مساوی متوقف شدند و نخستین امتیازات از دست رفته آن ها در فصل جدید رقم خورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول ایتالیا (سری آ) در فصل 2021/2022، تیم فوتبال سمپدوریا از ساعت پانزده بعد از ظهر روز یکشنبه (امروز) میزبان اینتر بود. سیمونه اینزاگی در ترکیب اصلی و ابتدایی نراتزوری از نفراتی همچون سمیر هندانوویچ، استفان دی فرای، میلان اشکرینیار، فدریکو دی مارکو، مارسلو بروزوویچ، نیکولو بارلا، هاکان چالهان اوغلو، متیو دارمیان، ایوان پریشیچ، ادین ژکو و لائوتارو مارتینس در زمین تیم حریف یعنی ورزشگاه لوئیجی فراری شهر جنوا برای مقابله با تیم سمپدوریا استفاده کرده بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

یاران اینزاگی در تیم اینتر که در ۱۰ دقیقه انتهایی این مسابقه به دلیل اتمام تعویض ها و مصدومیت سنسی، بازی را ۱۰ نفره دنبال کرده و به پایان رساندند، چهارشنبه شب در چارچوب شب نخست از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم پر افتخار رئال مادرید اسپانیا خواهند رفت.

گلزنان نراتزوری در این دیدار خارج از خانه دی مارکو و مارتینس بودند. ضمن این که یوشیدا و آئوگلو نیز زنندگان گل های تیم میزبان یعنی سمپدوریا بودند.

9404