پیروزی خانگی نراتزوری با درخشش و دبل مهاجم سابق لاتزیو

پیروزی خانگی نراتزوری با درخشش و دبل مهاجم سابق لاتزیو

پایگاه خبری فوتبالی - افعی ها در هفته یازدهم رقابت های سری آ ایتالیا در استادیوم خانگی مقابل اودینزه به برتری رسیدند.

به گزارش فوتبالی، در چهارچوب رقابت های هفته یازدهم سری آ ایتالیا، از ساعت 15 بعد از ظهر امروز یکشنبه نهم آبان ماه سال 1400، شاگردان سیمونه اینزاگی در تیم اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزای شهر میلان پذیرای تیم اودینزه بودند که در نهایت نیز موفق شدند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یابند.

سیمونه اینزاگی در این مسابقه تیمش را با این ترکیب اولیه راهی میدان کرده بود:

سمیر هندانوویچ، میلان اشکرینیار، رانوکیا، الساندرو باستونی، دنزل دومفرایز، نیکولو بارلا، مارسلو بروزوویچ، هاکان چالهان اوغلو، ایوان پریشیچ، ادین ژکو، خواکین کورئا

شماتیک ترکیب نراتزوری در این مسابقه نیز به این ترتیب بود:

در نیمه نخست این بازی، شرایط دو تیم چندان مناسب نبود و بازی از کیفیت لازم برخوردار نبود. در نهایت هم هر چه دو تیم زدند، به در بسته خورد و بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم اما نراتزوری با چهره ای تهاجمی وارد میدان مسابقه شد و حملات همه جانبه ای را روی دروازه اودینزه انجام داد. حملات نراتزوری سرانجام با گلزنی خواکین کورئا، مهاجم آرژانتینی اینتر به نتیجه رسید. سیمونه اینزاگی آرتورو ویدال را جانشین هاکان چالهان اوغلو کرد و الکسیس سانچز شیلیایی را هم به زمین بازی فرستاد. لائوتارو مارتینز هم به جای ادین ژکو به میدان آمد. خواکین کورئای آرژانتینی موفق شد در ادامه‌ی مسابقه گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند.

اینزاگی در لحظات پایانی مسابقه هم استفانو سنسی را جایگزین نیکولو بارلا کرد فدریکو دی مارکو را به جای ایوان پریشیچ به زمین آورد تا اینتر در نهایت، بتواند نتیجه را حفظ کرده و با دبل خواکین کورئا در استادیوم جوزپه مه‌آتزای شهر میلان از سد حریفش اودینزه عبور کند.

9404