سیمونه اینزاگی نزدیک تر از همیشه به تمدید قرارداد با اینتر

سیمونه اینزاگی نزدیک تر از همیشه به تمدید قرارداد با اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی موفق باشگاه اینتر به تمدید قرارداد به این باشگاه نزدیک تر شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه کوریره دلا اسپورت ایتالیا مذاکرات برای تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی با تیم اینتر به خوبی پیش می رود و انتظار می رود در هفته های آینده دو طرف برای ادامه همکاری به توافق برسند. قرارداد جدید او در سال ۲۰۲۶ به پایان می رسد و اینزاگی به پردرآمدترین سرمربی سری آ تبدیل خواهد شد. اینتر به سیمونه اینزاگی تمدید قرارداد ۲ ساله با گزینه برای سال سوم با دستمزد ۶ میلیون یورو به علاوه پاداش در هر سال پیشنهاد خواهد کرد. اینزاگی با تضمین ماندن لائوتارو مارتینز، الساندرو باستونی و نیکولو بارلا در جمع افعی ها می ماند زیرا به گفته خود عاشق اینتر و هواداران این تیم است.

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر به عنوان بهترین سرمربی فصل سری آ ایتالیا در فصل گذشته انتخاب شد. تیم اینزاگی در این فصل با اختلاف ۱۹ امتیازی صدرنشین سری آ است، با دریافت ۲۰ گل خورده، بهترين خط دفاع و با ثبت ۸۷ گل زده، بهترین خط لیگ را به خود اختصاص داد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا، در پایان بازی این تیم در مقابل ساسولو در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری‌ آ ایتالیا در فصل گذشته، به رسانه‌های این کشور خبر داد که اینتر مهدی طارمی، بهترین بازیکن باشگاه پورتو، را جذب کرده و به این ترتیب طارمی با تمدید قرارداد اینزاگی می‌تواند مدت طولانی تری را زیر نظر او کار کند.

۱۰۰۹