اینتر سیمونه اینزاگی هرروز جذاب تر از دیروز

اینتر سیمونه اینزاگی هرروز جذاب تر از دیروز

پایگاه خبری فوتبالی- نتایج بی نظیر اینتر در فصل جاری با هدایت سیمونه اینزاگی همراه با رکوردهای جالبی بوده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق آمار منتشر شده از وبسایت ٱپتا تیم اینتر در فصل جاری برای چهارمین بار در تاریخ سری‌آ موفق شده از ۱۲ بازی ابتدایی خارج از خانه خود حداقل ۳۲ امتیاز کند که یک آمار عالی برای شاگردان سیمونه اینزاگی بوده است. پیش از این باشگاه اینتر در فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۷ هم ۳۲ امتیاز کسب کرده بود و فقط تیم های ناپولی در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ با ۳۴ امتیاز و تیم یوونتوس در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ با ۳۴ امتیاز در ۱۲ بازی ابتدایی خارج از خانه شرایطی بهتری از اینتر کسب کرده بودند.

اینتر با سیمونه اینزاگی در این فصل رقابت های سری آ ایتالیا تنها در خانه دوتیم یوونتوس و جنوا با تساوی متوقف شده و در سایر بازی های خود پیروز از زمین مسابقه خارج شده است. ضمن اینکه پس از ۲۴ بازی تیم اینزاگی عنوان بهترین خط دفاع اروپا را یدک می کشد و هیچ تیمی در پنج لیگ معتبر اروپا کمتر از اینتر گل دریافت نکرده است. عملکرد اینتر در بازی های بزرگ این فصل رقابت های سری‌ آ شامل ۸ برد ، ۱ تساوی
۲۰ گل زده و فقط ۳ گل خورده بوده که یک آمار عالی برای تیم صدرنشین سری آ است. به نظر میرسد اینتر با همین روند و مربیگری سیمونه اینزاگی می تواند در پایان فصل قهرمانی فوتبال ایتالیا را تکرار کند.

۱۰۰۹