نراتزوری با فرمانروایی اینزاگی رم را فتح کرد/ اوضاع قمر در عقرب مورینیو در پایتخت

نراتزوری با فرمانروایی اینزاگی رم را فتح کرد/ اوضاع قمر در عقرب مورینیو در پایتخت

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در ورزشگاه المپیکو با نتیحه 0-3 رم را از پیش رو بردارد و فاصله‌اش با رقیب همشهری‌اش یعنی میلان حفظ کند. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته شانزدهم سری آ ایتالیا، دو تیم رم و اینتر از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکو شهر رم به میدان رفتند. شاگردان سیمونه اینزاگی با 34 امتیاز در رده سوم و ژوزه مورینیو و بازیکنانش با 25 امتیاز در جایگاه پنجم قرار داشتند. یکی از نکات جذاب این دیدار، تقابل مورینیو با باشگاه سابقش بود. مورینیو در طول دوران حضورش در جوزپه مه‌آتزا توانست به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، سری آ و جام حذفی برسد و 3 گانه اینتر را در تاریخ ثبت کند. 

نیمه اول اینتر بدون هیچ شکی تیم برتر میدان بود. آن‌ها از همان ابتدا حملات خود را آغاز کردند و در دقیقه 15 توسط هاکان چالهان‌اوغلو به گل اول برسند. فشار اینتر ادامه داشت و در دقیقه 24 ادین ژکو برای بار دوم دروازه باشگاه سابقش را گشود. این پایان کار در نیمه اول نبود و در دقیقه 39 دنزل دامفریز موفق شد اختلاف را به 3 گل افزایش دهد تا کار میزبان در همان نیمه اول یک سره شود. 

در نیمه دوم نیز مورینیو به خاطر مصدومیت بازیکنانش، گزینه‌های زیادی روی نیمکت نداشت و اصلا نتوانست تغییری در نتیجه و یا روند بازی ایجاد کند. 

4416