هدف بزرگ ستاره برزیلی در رئال مادرید

هدف بزرگ ستاره برزیلی در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره روی اوج این روزهای رئال مادرید در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هدفش، تاریخ‌سازی و کسب جام‌های بی‌شمار در این باشگاه است. 

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس بیست و یک ساله پس از سپری کردن چند سال پر از فراز و نشیب، در این فصل موفق شد به ثبات برسد و در 20 بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها، آمار 11 گل و 8 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. وینیسیوس در چند سال اخیر همیشه پرنوسان ظاهر شده بود، اما در این فصل به یکی از مهره‌های اصلی آنچلوتی در ترکیب لوس بلانکوس تبدیل شده است. 

به نقل از مارکا، وینیسیوس در گفت و گویی با پست یونایتد گفت: "پیوستن به رئال مادرید، رویایی همیشگی من بود. تمامی بچه‌ها در این برزیل آرزوی بازی کردن در این باشگاه را دارند، زیرا برزیلی‌های زیادی در رئال مادرید بازی کرده و موفق شدند. من هم می‌خواهم همانند آن‌ها باشم و تاریخ سازی کنم. در تلاش برای رسیدن به اهدافمان هستیم."

وینیسیوس در ادامه درباره کارلتو نیز گفت: "او خیلی خوب است. همیشه موضوعات را برای ما ساده کرده و رابطه گرمی با او دارم. البته از این چیزها نیز تعجب نکرده‌ام. او از من خواست تا آرامشم را در طول بازی حفظ کنم تا بتوانم تمرکز بهتری داشته باشم."

4416