افزایش امیدواری رئال مادرید و پرز به جذب ستاره چلسی

افزایش امیدواری رئال مادرید و پرز به جذب ستاره چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید درباره جذب آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی بسیار خوشبین است و می‌خواهند خرید مدافع سابق رم را یک اولویت درنظر بگیرند تا هرچه زودتر، خط دفاع را قدرتمندتر کنند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان آینده، قرارداد مدافع بیست و هشت ساله با چلسی به پایان می‌رسد و سران آبی‌های لندن خیلی وقت است که تمدید قرارداد رودیگر را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اما این مدافع آلمانی تاکنون رغبتی به انجام این کار نشان نداده است. چلسی حتی در تابستان گذشته سعی در خرید رافائل واران از رئال مادرید داشت، اما این مدافع فرانسوی با 40 میلیون پوند راهی منچستریونایتد شد. 

به نقل از سایت گل، توماس توخل از جمله افرادی می‌باشد که بیشترین تلاش را برای حفظ رودیگر انجام داده است، اما این ماموریت به نظر غیرممکن می‌آید. آخرین پیشنهاد آبی‌ها چیزی در حدود 8 میلیون یورو در سال بود، اما حتی با این پیشنهاد، رودیگر بازهم کمتر از کسانی همچون روبن لوفتوس چیک، کپا آریزابالاگا، مارکوس آلونسو، تیمو ورنر، تیاگو سیلوا، کای هاورتز و روملو لوکاکو دریافت می‌کند. با رد پیشنهاد آخر به نظر نمی‌رسد که دیگر سران چلسی برای حفظ رودیگر کاری انجام دهند و احتمالا او به صورت رایگان در تابستان آینده جدا خواهد شد.

کارلو آنچلوتی سرمربی لوس بلانکوس در مصاحبه‌های اخیر اعلام کرده که آن‌ها به زودی یک مدافع وسط جدید به ترکیب اضافه خواهند کرد.

4416