بازیکن موردنظر رئال مادرید از تمدید قرارداد با چلسی خودداری کرد

بازیکن موردنظر رئال مادرید از تمدید قرارداد با چلسی خودداری کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد و حالا به نظر می‌رسد که خروجش در تابستان سال 2022 قطعی است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد رودیگر در تابستان آینده به پایان می‌رسد. از چند ماه قبل، توخل و سران آبی‌های لندن تلاش زیادی برای متقاعد کردن رودیگر انجام دادند، اما مدافع سابق رم، پیشنهاد تمدید قرارداد قهرمان اروپا در سال 2021 را رد کرد تا شایعات درباره آینده مبهمش شدت بگیرد. 

رودیگر فصل گذشته در قلب خط دفاع چلسی بسیار درخشان ظاهر شد و توانست به همراه این تیم با غلبه بر منچسترسیتی، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

به نقل از فوتبال ایتالیا، فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در این باره می‌گوید: "رودیگر عاشق چلسی و توماس توخل است، اما پیشنهاد اول آبی‎های لندن مورد قبول نمایندگان رودیگر قرار نگرفته است. رئال مادرید از مشتریان این مدافع آلمانی است و در پایان فصل برای جذب رایگان او اقدام خواهد کرد."

لوس بلانکوس به دنبال تقویت خط دفاعی خود با آوردن یک مدافع مرکزی همچون رودیگر است و شرایط این بازیکن را دنبال می‌کند. اگر ورود رودیگر به سانتیاگو برنابئو قطعی شود، شاهد ترافیک سنگینی در خط دفاعی این تیم خواهیم بود. 

از میلان نیز به عنوان یکی دیگر از مشتریان رودیگر نام برده می‌شود.

4416