اصرار ناصر الخلیفی به ماندن امباپه

اصرار ناصر الخلیفی به ماندن امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی رئیس قطری پاریسن ژرمن ایمان دارد که کیلیان امباپه در پاریس خواهد ماند و هرگونه خبر درباره آمدن زین الدین زیدان را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته مراسم بهترین‌های فرانس فوتبال در پاریس برگزار شد و لیونل مسی موفق شد برای هفتمین بار، جایزه توپ طلا را برنده شود. ناصر الخلیفی که در مراسم حضور داشت، گفت: "این اولین افتخار فردی یک بازیکن در پاریسن ژرمن بود و امیدوارم که آخری نباشد. امیدوارم دیگر بازیکنان نیز برنده شوند. امباپه می‌تواند راه مسی را دنبال کند و مطمئنم که می‌خواهد روز صاحب این جایزه شود. می‌دانید که چه فکری می‌کنم. کیلیان یک بازیکن و انسان بزرگ است. دنبال تمدید کردن قرارداد او هستیم و امیدوارم همه چیز طبق برنامه پیش رود."

ناصر الخلیفی در ادامه درباره شایعات اخیر پیوستن زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید به پاریس گفت: "پوچتینو سرمربی تیم است و از داشتن چنین فردی روی نیمکت تیم بسیار خوشحالیم. او کار بزرگی انجام ‌می‌دهد. همه به زمان نیاز دارند. من تمامی شایعات را می‌خوانم، اما باید صحبت کردن راجع به این موضوع را متوقف کنیم، چون حقیقت ندارد. هیچ تماسی با زیدان در هفته‌های اخیر نداشته‌ایم. او سرمربی خوبی است، اما ما نیز سرمربی خوبی در اختیار داریم."

4416