قابی جالب از نیمار در کنار مائوریسیو پوچتینو

قابی جالب از نیمار در کنار مائوریسیو پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی، چندی پیش به عنوان سرمربی پاریسن ژرمن برگزیده شد. او که سابقه‌ی هدایت تاتنهام را هم بر عهده داشت، به جای توماس توخل هدایت پاریسن ژرمن را بر عهده گرفت. توخل شروع خوبی در این فصل از پاریسن ژرمن نداشت و همین مسئله موجب شد تا او برکنار شده و دیگر مربی پاریسی ها نباشد.

به گزارش فوتبالی، نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن، هنوز نتوانسته است در این تیم به آن موفقیتی که مد نظرش بود برسد. در واقع نیمار در پاریسن ژرمن باید در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود چرا که این چیزی بود که از او انتظار می‌رفت. او فصل گذشته در پی اس جی و به همراه توماس توخل به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما در نهایت مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و نتوانست خودی نشان دهد.

اکنون مائوریسیو پوچتینو هدایت پاریسن ژرمن را بر عهده دارد و نیمار هم به عنوان ستاره این تیم حضور دارد و باید دید که عملکرد او چگونه خواهد بود. نیمار دو مشکل اساسی دارد که همواره باعث شده نتواند آنطور که باید و شاید خودی نشان بدهد. یک اینکه او زیاد مصدوم می‌شود و دو اینکه او حواشی زیادی را اطراف خود دارد.

1470