واکنش مائوریسیو پوچتینو به کار کردن با امباپه

واکنش مائوریسیو پوچتینو به کار کردن با امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن اذعان کرد که از کار کردن با کیلیان امباپه ستاره 22 ساله فرانسوی تیمش لذت می‌برد. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق ساوتهمپتون و تاتنهام که تاکنون با بازیکنانی همچون هری کین، سون هیونگ مین و نیمار کار کرده است، در مصاحبه‌ای مدعی شد که کار کردن با امباپه راحت ترین قسمت سرمربی‌گری‌اش در چند سال اخیر بوده است. 

به نقل از سایت گل، پوچتینو در گفت و گویی با BT Sport گفت: "کار کردن با کیلیان راحت است. او فقط 22 سال سن دارد، اما انسان بالغی است و ذهن او فقط درگیر بازی کردن برای پاری سن ژرمن و گلزنی است. ارتباط برقرار کردن با او اصلا کار دشواری نیست، زیرا کیلیان به زبان اسپانیولی مسلط است و انگلیسی را راحت حرف می‌زند. از تمرین دادن او لذت می‌برم، زیرا انسان فروتن و دوست داشتنی است. دوست نداشتن او غیر ممکن است. کیلیان در زمین غیرقابل باور بازی می‌کند. در 11 الی 12 سال دوران سرمربی‌گری‌ام، کار کردن با کیلیان ساده ترین کار من بوده است."

قرارداد امباپه در تابستان 2022 به پایان می‌رسد و ناصر الخلیفی و دیگر سران باشگاه پاری سن ژرمن تمام تلاش خود را برای حفظ این ستاره جوان به کار گرفته‌اند. او در 119 بازی برای پاری سن ژرمن، 102 گل به ثمر رسانده است.

4416