اکبریان دوباره در آبادان به مجیدی و استقلال رسید(عکس)

اکبریان دوباره در آبادان به مجیدی و استقلال رسید(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد مجیدی و محمدرضا اکبریان بعد از 2 سال و 6 ماه 17 روز دوباره در آبادان با یکدیگر روبرو می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، در روزهای پایانی لیگ هجدهم بود که مجیدی در اولین روزهای سرمربیگری‌اش در استقلال، در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت. پیروزی در آن دیدار می توانست شانس استقلال را برای قهرمانی در لیگ برتر را تا هفته پایانی زنده نگهدارد اما تصمیم جنجالی محمدرضا اکبریان و کمکش در مردود اعلام کردن گل سالم دقیقه 68 روح‌الله باقری باعث شد تا مجیدی شدیدا به تصمیم داور معترض و از زمین اخراج شود. مجیدی در پایان آن بازی در اظهارنظری جنجالی گفت: امروز شاهد اشتباه داوری بودیم و من اسم آن را اشتباه نمی‌گذارم. امروز فوتبال ایران شاهد فوتبال ناپاک نبود و شاهد یک فوتبال کثیف بودیم.

استقلال، آن فصل قهرمانی را از دست داد و علیرغم پیروزی مقابل سپیدرود، حتی نایب قهرمان شود.

مدتها بعد از آن بازی، محمدرضا اکبریان در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد که تصمیمش در مردود اعلام کردن آن گل اشتباه بوده است:" در دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان، کمک داور به اشتباه اعلام کرد که توپ از خط رد شده است؛ در آن مسابقه آقای فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به سرعت آمد و به تیم داوری اعتراض کرد که حواشی زیادی ایجاد شد. اگر آن حواشی به وجود نمی‌آمد، ما می‌توانستیم تصمیم خود را اصلاح کنیم ولی بخاطر آن حواشی، مدت زیادی طول کشید تا آقای مجیدی از زمین اخراج شود و واقعا تمرکزمان را از دست دادیم و از صحنه فرار کردیم! به همین دلیل، آن تصمیم اشتباه خودمان را تأیید و گل استقلال را قبول نکردیم!"

مجیدی هم بعد از صحبت های اکبریان در صفحه اینستاگرامش به صحبت ها و اعتراف اکبریان واکنش بسیار تندی نشان داد. مجیدی در اینستاگرامش نوشت:« شما شانس قهرمانی رو از استقلال گرفتید بعد به جای عذر خواهی از هواداران استقلال  با کمال وقاحت می گویید مجیدی تمرکز ما رو بهم زد ،نه آقای داور به شما ماموریتی که سپرده شده بود خیلی خوب با کمک کمک داور انجام دادید تا تیم دیگر!»

حالا محمدرضا اکبریان دوباره داور بازی صنعت نفت و استقلال در آبادان شده و قطعا این موضوع، حساسیت‌های آن بازی را بیشتر از قبل خواهد کرد.

9697