واکنش فرهاد مجیدی به اعتراف اکبریان: شما ماموریتتان را خوب انجام دادید!

واکنش فرهاد مجیدی به اعتراف اکبریان: شما ماموریتتان را خوب انجام دادید!

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به صحبت های محمدرضا اکبریان داور دیدار جنجالی نفت آبادان و استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، محمدرضا اکبریان شب گذشته در برنامه اتفاق سه خطاب به رضا رشیدپور اعترافاتی را درباره اشتباهات داوری خود را به زبان آورد و اشتباه کمکش دربازی استقلال را به طور ویژه هایلایت کرد و گفت اگر فرهاد مجیدی برای اعتراض به تصمیم داوری فضا را متشنج نمی کرد او تصمیم اشتباه کمکش را  برمی گرداند.


فرهاد مجیدی در پستی که قلم تندی هم دارد این داور فوتبال ایران را به وقاحت متهم کرده و در این باره می نویسد:" شما شانس قهرمانی رو از استقلال گرفتید بعد به جای عذر خواهی از هواداران استقلال  با کمال وقاحت می گویید مجیدی تمرکز ما رو بهم زد ،نه اقای داور به شما ماموریتی که سپرده شده بود خیلی خوب با کمک کمک داورانجام دادید تا تیم دیگر..."

 

صحنه جنجالی مربوط به بازی نفت آبادان استقلال است که مهدی قائدی با فراری از جناح راست توپ را از روی خط طولی به محوطه جریمه حریف فرستاد و در آن جا این توپ توسط روح الله تبدیل به گل شد اما کمک داور اول به بهانه عبور توپ از خط دروازه گل را نپذیرفت تا استقلال با یک امتیاز از این مسابقه بیرون بیاید در حالی که پیروزی در این بازی ها می توانست فشار آبی ها روی پرسپولیس قهرمان نهایی لیگ برتر را افزایش دهد.


این تنها اشتباه بزرگ داوری در هفته ماقبل پایان لیگ فصل گذشته نبود و در دیدارهای شهرخودرو-سپاهان، پرسپولیس-ماشین سازی و تراکتور-پارس جم نیز اتفاقاتی رخ داد که همزمانی آن ها در طول برگزاری رقابت های لیگ کمی عجیب به نظر می رسید. فرهاد مجیدی که در آن زمان جانشین وینفردشفر شده بود بعد از تصمیم اکبریان و کمکش به کنار خط آمد و به تندی به این دو اعتراض کرد.


این مورد همانطور که از بازبینی صحنه ها برآمد حق با مجیدی بود و او به درستی به تشخیص کمک داور اعتراض داشت. البته اکبریان در آن مسابقه به دلیل اعتراض شدید مجیدی دستور به اخراج او داد و این مربی را از کنار خط اخراج کرد. مجیدی درپایان این مسابقه هم خطاب به اتفاقات رخ داده در نفت آبادان از کلمه کثیف به جای ناپاک استفاده کرد. او گفته بود امروز شاهد اتفاقات داوری بود اما من اسم این را اشتباه داوری نمی گذارم. امروز فوتبال ایران شاهد فوتبال ناپاک نبود بلکه یک فوتبال کثیف را تماشا کردیم.

استارت بلند فرهاد مجیدی از کنار خط به سمت کمک داور اول به جهت نادیده گرفتن گل سالمی که آبی ها در دقیقه 68 بازی برابر نفت آبادان به ثمر رساندند گلی که توسط کمک داور مردود اعلام شد.

7413