حذف ویدیوی صحبت‌های جنجالی فرهاد مجیدی از کانال رسمی باشگاه استقلال

حذف ویدیوی صحبت‌های جنجالی فرهاد مجیدی از کانال رسمی باشگاه استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- صحبت های جنجالی و انتقادی فرهاد مجیدی از کانال رسمی باشگاه استقلال حذف شد.

به گزارش فوتبالی، در حاشیه تمرین امروز استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها مصاحبه تندی را درباره وضعیت نابسامان استقلال با رسانه ها انجام داد که ویدیوی این صحبت ها در ابعاد وسیعی توسط رسانه های حاضر در تمرین منتشر و وایرال شد و بعد بسیاری از کانالهای هواداری در شبکه های اجتماعی در حجم وسیعی، صحبتهای مجیدی را منتشر کردند.

اما ماجرای عجیب درباره این مصاحبه زمانی بود که دقایقی از ویدیوی صحبت های جنجالی امروز فرهاد مجیدی که انتقادهای تندی را مطرح کرده بود در کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر شد و پس از گذشت چند دقیقه این ویدیو که واترمارک باشگاه هم نداشت از کانال رسمی باشگاه حذف شد.

با توجه به مضمون صحبت های فرهاد مجیدی از ابتدا مشخص بود که کانال رسمی باشگاه استقلال این مصاحبه را منتشر نخواهد کرد اما اینکه چرا ویدیوی مصاحبه در کانال باشگاه منتشر شده و پس از دقایقی که حدودا ۸۰۰۰ ویو خورده، پاک شده است، جای تعجب دارد. اگر می دانستند ویدیوی صحبتهای مجیدی قابلیت انتشار در رسانه رسمی باشگاه را ندارد، پس چرا آن را در کانال تلگرامی آپلود کردند؟

همین اتفاق درباره خبر آغاز تمرین استقلال نیز رخ داد. در حالی که بازیکنان استقلال به دلیل نارضایتی از شرایط موجود، اعتصاب کرده بودند و تمرین تیم را ترک کردند، کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار پستی خبر از آغاز تمرین آبی پوشان داد که البته این پست هم مانند ویدیوی مصاحبه فرهاد مجیدی بعد از مدتی از روی کانال پاک شد.

همه این موارد نشان از عملکرد عجیب  افراد شاغل در حوزه روابط عمومی باشگاه استقلال دارد. نیروهای بی تجربه در امر روابط عمومی هم می دانند که رسانه رسمی باشگاه جای صحبتهای انتقادی و نشر اخبار اشتباه نیست. 

4344