آرزوی ویژه فرهاد مجیدی: سرمربی ایران در جام جهانی!

آرزوی ویژه فرهاد مجیدی: سرمربی ایران در جام جهانی!

پایگاه خبری فوتبالی - فرهاد مجیدی در ادامه مسیر مربیگری‌اش، آرزوی جالبی برای خودش تعریف کرده است.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی، سرمربی اسبق استقلال و سرمربی سابق اتحاد کلبا امارات، شب گذشته میهمان حضوری برنامه دبی اسپورت بود و کارشناسی بازی ایران و امارات را به عنوان چهره‌ای ایرانی که سابقه سال‌ها کار در فوتبال امارات را دارد، بر عهده داشت.

بازیکن سابق تیم ملی ایران، تفاوت ایران و امارات در این مسابقه که با یک گل به سود شاگردان امیر قلعه نویی به اتمام رسید را در کیفیت بازیکنان دو تیم عنوان کرد.

نکته جالب دیگر از صحبت های مجیدی به تمجید وی از سردار آزمون برمی‌گردد. جایی که سرمربی سابق استقلال که خود مهاجم قابلی بوده، آزمون را بهترین مهاجم ایران پس از علی دایی می‌داند. مجیدی همچنین به حضور بازیکنانی نظیر مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس که تجربه بازی در اروپا را دارند، اشاره کرد.

مجیدی که در استقلال سابقه بازی زیر نظر قلعه‌نویی را داشته، در قسمتی از صحبتهایش هم به سبک بازی تیم ملی اشاره کرد و اظهار داشت که سرمربی تیم ملی می‌داند که مردم انتظار فوتبال باکیفیت‌تری را از تیم ملی دارند.

اما جالب‌ترین قسمت صحبت‌های این پیشکسوت استقلالی مربوط به قسمتی است که وی درباره آرزویش صحبت کرد. جایی که مجیدی می‌گوید هدف و آرزوی وی سرمربیگری تیم ملی در جام جهانی است و شک ندارد روزی به این آرزو خواهد رسید.

حالا باید منتظر ماند و دید که مجیدی – که به تازگی بازگشتش به استقلال منتفی شده – چه زمانی به این آرزوی بزرگش خواهد رسید.

1997