فوری؛ تکلیف ماندن فرهاد مجیدی در استقلال نامشخص شد!

فوری؛ تکلیف ماندن فرهاد مجیدی در استقلال نامشخص شد!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بازی با الهلال آخرین بازی استقلال با فرهاد مجیدی بوده است؟

به گزارش فوتبالی، در چند وقت گذشته شایعاتی در فضای مجازی مطرح شده مبنی بر آنکه در صورت باخت استقلال به الهلال، احتمال تغییر در کادر فنی استقلال وجود دارد. شایعاتی که البته تا امروز به صورت رسمی تائید نشده اما اینطور که به نظر می‌رسد، مدیران کنونی استقلال دل خوشی از فرهاد مجیدی ندارند و با توجه به آنکه وزارت ورزش هم هر گونه تصمیم گیری درباره استقلال را به عهده هیات مدیره این باشگاه گذاشته، این احتمال وجود دارد که مدیران استقلال تصمیمی جنجالی درباره ادامه همکاری با مربی‌ای بگیرند. شنیده ها حاکی از آن است که مدیران باشگاه استقلال ایرادهایی از ترکیب و تاکتیک تیم گرفته‌اند و از عملکرد فنی استقلال ناراضی هستند.

در چنین شرایطی، صحبتهای امروز رئیس هیات مدیره استقلال نشان می‌دهد که ماندن مجیدی در این تیم قطعی نیست و شاید او مجبور به جدایی از استقلال شود. ملکیان که با خبرگزاری تسنیم صحبت کرده درباره ادامه همکاری با مجیدی گفته است:" در اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه درباره ادامه یا عدم همکاری با مجیدی تصمیم گیری خواهد شد. باید گزارش نماینده هیئت مدیره و سرپرست تیم به هیئت مدیره داده شود تا در خصوص سرمربی تیم تصمیم گیری شود."

خبرنگار تسنیم از ملکیان پرسیده که صحبتهای او می‌تواند اعتراض طرفداران استقلال را به دنبال داشته باشد. توضیح او درباره این موضوع را بخوانید:" استقلال باید خودش را برای فصل جدید لیگ برتر آماده کند. باید تصمیمی گرفته شود که جبران نتایج ضعیف گذشته باشد. هواداران حق دارند که استقلال پس از چند سال چند  فصل اخیر را جبران کند و نتایج مورد قبول را کسب کند.

صحبتهای ملکیان وقتی برای طرفداران فرهاد مجیدی نگران‌کننده می‌شود که رئیس هیات مدیره استقلال در بخشی از مصاحبه امروزش نارضایتی‌اش از نتایج این تیم را اعلام کرده است:" استقلال باید در جام حذفی جام می‌گرفت و دل هواداران را شاد می‌کرد. در آسیا هم باید صعود می‌کردیم که نتیجه مورد قبول کسب نشد، هر چند که خوب بازی کردند. ما هم می‌دانیم نتیجه خیلی مهم است."

حالا باید دید نهایتا تکلیف استقلال و فرهاد مجیدی چه خواهد شد و آیا شایعاتی که پیش از این درباره مذاکره استقلال با جواد نکونام مطرح شده بود، رنگ و بوی واقعیت خواهد گرفت یا اینکه مجیدی می‌تواند با تیمی که خودش آن را بسته، برای لیگ بیست و یکم آماده شود.

1984