واکنش بامزه سرمربی تیم ملی اسپانیا به شایعه هدایت منچستریونایتد

واکنش بامزه سرمربی تیم ملی اسپانیا به شایعه هدایت منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در واکنش به شایعه هدایت منچستریونایتد گفت که آیا امروز روز دروغ اول آوریل است که چنین شایعه ای مطرح شده است یا نه!

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد امروز اعلام کرد که سولشر پس از شکست تحقیرآمیز مقابل واتفورد اخراج شده و مایکل کریک به عنوان مربی موقت مشغول به کار شده است.  در ساعات اخیر نامهای مختلفی پیرامون نیمکت منچستریونایتد مطرح شده است. زین الدین زیدان گزینه محبوب مالکان منچستریونایتد است. از سویی اسکای اسپورت مدعی شده بود که کریستیانو رونالدو از مدیران یونایتد خواسته تا به سراغ استخدام لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا بروند.

اما به نظر می رسد که مربی سابق بارسلونا در حال حاضر برنامه ای برای ترک تیم ملی اسپانیا ندارد و در زمانی که از انریکه پرسیده شد که نظرش در مورد این شایعه چیست، در پاسخ گفت:" آیا امروز، روز دروغ اول آوریل است؟"

در حقیقت در روز اول آوریل مردم و رسانه ها برخی اخبار را به نشانه دروغ منتشر می کنند و حالا لوئیز انریکه با این پاسخ می خواهد نشان بدهد که قصد ترک تیم ملی اسپانیا را ندارد و از شرایطش خوشحال است و به نظر می رسد که در جام جهانی قطر نیز روی نیمکت لاروخا خواهد نشست. به نظر می رسد که کار مدیران منچستریونایتد برای پیدا کردن جانشین برای سولشر آسان نباشد.

4125