عکس؛ استقبال گرم از سرمربی سابق منچستریونایتد در بمبئی

عکس؛ استقبال گرم از سرمربی سابق منچستریونایتد در بمبئی

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر با استقبال گرم هزاران هوادار در فرودگاه بمبئی در روز شنبه مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، سولشر 50 ساله برای توری سه روزه به هند سفر کرده است. اسطوره منچستریونایتد که در 366 بازی خود در این تیم 126 گل زده بود، پس از حضور در بنگالورو به بمئی سفر کرده است.  38 درصد از کل هواداران منچستریونایتد در کل دنیا در کشور هند زندگی می کنند و به همین خاطر استقبال بسیار گرمی از سرمربی اسبق منچستریونایتد در این شهر صورت گرفت. 

عداد زیادی از هواداران منچستریونایتد خودشان را به فرودگاه بین المللی بمبئی رسانده بودند و از سولشر حمایت کردند و حتی با شهارهای مختلف به تشویق او پرداختند.  سولشر در پیامی در مورد این سفر نوشته بود:" بسیار هیجان زده هستم تا بالاخره به هند آمده ام و با کشور طرفدار شیاطین سرخ روبرو می شوم. این تور نه تنها خاطره ای فراموش نشدنی برای هواداران است بلکه خودم هم همین طور است چرا که به کشوری جدید سفر می کنم و با فرهنگ فوتبالی آن آشنا می شوم. از استقبال گرم در بنگالارو تشکر می کنم و مشتاق دیدن هواداران در دهلی و بمبئی هستم."

آخرین مقصد سفر سولشر در دهلی خواهد بود و بعد از آن کشور هند را درک می کند. تیلاک گورنگ شاه، تاجر هندی عامل اصلی سفر سولشر بوده است و شخصا اسطوره منچستریونایتد را به این کشور دعوت کرده است. 

4125