اشک‌های اوله گونار سولشر پس از اخراج از منچستریونایتد(عکس)

اشک‌های اوله گونار سولشر پس از اخراج از منچستریونایتد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر پس از نتایج ضعیفی که در منچستر یونایتد در مدت اخیر به دست آورد، در نهایت با تصمیم مدیریت این باشگاه از هدایت شیاطین سرخ برکنار شد و این تصمیم امروز (یکشنبه) به طور رسمی اعلام و اجرایی شد.

به گزارش فوتبالی، اوله گونار سولشر در دوران بازیگری خود بین سال های 1996 تا 2007 بازیکن منچستر یونایتد بوده است و به مدت 11 سال در تیم سر الکس فرگوسن حضور داشته است و در آن مدت او توانست محبوبیتی ویژه در میان هواداران منچستر یونایتد به دست بیاورد و به این تیم و ورزشگاه اولدترافورد به چشم خانه خود نگاه کند. سولشر در دسامبر 2018 به عنوان سرمربی منچستر یونایتد برگزیده شد و این بار در یک قامت دیگر به منچستر یونایتد بازگشت. او روز گذشته از کار برکنار شد و اخراج شد و به طور کلی عملکرد خوبی به عنوان سرمربی منچستر یونایتد نداشت و بخش عمده ای از محبوبیت خود را در این دوران از دست داد.

اکنون اوله گونار سولشر در اولین مصاحبه خود با رسانه رسمی باشگاه منچستر یونایتد پس از اخراج، احساساتی شد و اشک ریخت و تصاویر گریه او در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت چرا که سولشر یک مرد از جنس منچستر یونایتد بود.

1470