قول کاپیتان منچستریونایتد به هواداران این تیم

قول کاپیتان منچستریونایتد به هواداران این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد اعلام کرد که آن‌ها بی صبرانه مشتاق دیدار حساس برابر تاتنهام هستند تا بتوانند با یک پیروزی، مقداری از تلخی شکست 0-5 برابر لیورپول را کم کنند. 

به گزارش فوتبالی، در روز یک شنبه هفته گذشته، شیاطین سرخ اصلا وضعیت خوبی در الدترافورد نداشتند و در مقابل چشمان هواداران خودی با نتیجه 0-5 مغلوب لیورپول، رقیب دیرینه شدند. همچنین در این دیدار پل پوگبا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا همه چیز به ضرر سولشر شود. شنبه شب، منچستریونایتد فرصت دارد تا در بازی مقابل تاتنهام هاتسپر در ورزشگاه خانگی این تیم لندنی، با کسب پیروزی مقداری از خشم هواداران این تیم را کاهش دهد و همچنین خودش نیز کمی از درهای خروجی منچستریونایتد فاصله بگیرد. 

به نقل از سایت گل، هری مگوایر در گفت و گویی با وبسایت رسمی منچستریونایتد گفت: "هفته سختی بود و شما نمی‌توانید به راحتی از این مسئله بگذرید، مخصوصا زمانی که از رقیب دیرینه شکست می‌خورید. طوری که ما باختیم شرم آور بود. با بازیکنان جلسه‌ای برگزار کردیم و به آنالیز بازی و نقاط ضعف‌مان پرداختیم. هنوز بازی‌های زیادی از لیگ برتر باقی مانده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز وضعیت خوبی داریم و در ابتدای فصل هستیم. در این فصل است که می‌دانیم توانایی فتح چیزهای زیادی را داریم."

4416