منچستریونایتد قیمت مگوایر را مشخص کرد

منچستریونایتد قیمت مگوایر را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در نظر دارد که بازوبند کاپیتانی را از مگوایر بگیرد و آن را به برونو فرناندز بدهد و از طرفی آنها سخت در تلاش هستند تا این مدافع را به سوی درهای خروجی هدایت کنند.

به گزارش فوتبالی، مگوایر در این فصل جایگاه فیکس خود را در ترکیب اریک تن هاگ از دست داده است و شایعاتی در مورد جدایی او از اولدترافورد مطرح شده است هر چند که فعلا به نظر می رسد که مشکل اصلی برای فروش او مربوط به خواسته های مالی شیاطین سرخ است. 

سایت "منچستر ایونینگ نیوز" گزارش داده است که منچستریونایتد قیمت مگوایر را 50 میلیون پوند (معادل 58 میلیون یورو) تعیین کرده است که به نظر می رسد که هیچ باشگاهی حاضر نیست که چنین مبلغی را برای خرید او بپردازد. یونایتد برای خرید مگوایر بیش از 87 میلیون یورو پرداخته است و حاضر نیستند که این بازیکن را به سادگی و ارزان از دست بدهند.

در هر صورت زمان در بازار نقل و انتقالات به ضرر یونایتد حرکت می کند چرا که هر چقدر به پایان تابستان نزدیک تر شویم، آنها مجبور خواهند بود که قیمت مگوایر را پایین تر بیاورند تا بتوانند برایش مشتری پیدا کنند. به نظر می رسد که مشتریان این بازیکن نیز فعلا منتظر هستند تا شیاطین سرخ حاضر به کاهش مبلغ شوند.

4125