روایت مدافع منچستریونایتد از فحاشی به سرمربی سابق تیمش

روایت مدافع منچستریونایتد از فحاشی به سرمربی سابق تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس روخو، مدافع سابق شیاطین سرخ این واقعیت را برملا کرد که سولشر به خاطر تگ قیمتی مگوایر، مجبور بوده که هرهفته به او بازی دهد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در نبرد با تیم سیتی بر سر هری مگوایر، مدافع وقت لستر سیتی با پرداخت هزینه هنگفت 80 میلیون یورویی پیروز شد. حال پس از سه فصل که با انتقاد های فراوان علیه او همراه بوده توسط مربی جدید تن هاگ از ترکیب اصلی کنار گذاشته شده است. 

روخو درمورد حقایقی که در فصل اول حضور مگوایر در لباس یونایتد. اتفاق افتاد فاش کرد که علی رغم فرم ضعیف مدافع انگلیسی به او گفته شده بود که کاری در این مورد نمی توان انجام داد. 

او گفت :"آن فصل (فصل 2019-20) من خیلی خوب کار می‌کردم، در لیگ اروپا بازی می‌کردم اما خیلی از سرمربی عصبی بودم چرا که به جای من به مگوایر بازی می‌داد. خداروشکر که آن‌ها بالاخره بعد خرید لیساندرو مارتینز او را از ترکیب بیرون کردند. یک روز به دفتر سولشر رفتم تا به او بگویم که یا مرا بازی بده یا بگذار که به تیم دیگری بروم اما اشتباه می‌کردم که فکر می‌کردم او نمی‌خواهد به من بازی بدهد. مربی در جواب گفت که آن‌ها پول زیادی برای او (مگوایر) داده اند و او  باید بازی کند."

او ادامه داد: "مگوایر باز هم اشتباهات بزرگی انجام می‌داد و من به سولشر گفتم :حروم زاده! من را بازی بده، چون او هر هفته مرتکب اشتباهات بزرگی می‌شود."

روخو در نهایت بعد از شش ماه از ورود مگوایر یونایتد را ترک کرد و به تیم آرژانتینی استودیانتس پیوست این انتقال پس از تنها سه بازی در نیم فصل که برای او با مصدومیت هم همراه بود، انجام شد.

2102