بازگشت مربی سابق منچستریونایتد به دنیای فوتبال؟

بازگشت مربی سابق منچستریونایتد به دنیای فوتبال؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بروژ در لیگ بلژیک در نظر دارد که اوله گونار سولشر سرمربی سابق منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تایمز گزارش داده است که سولشر در مسیر بازگشت به دنیای مربیگری قرار دارد و برای اولین بار از زمان ترک یونایتد می تواند به مربیگری برگردد. وی اصلی ترین گزینه جانشینی اسکات پارکر سرمربی سابق بورنموث است که عملکرد موفقی در باشگاه بروژ نداشته است.

سولشر در نوامبر 2021 و پس از شکست یونایتد مقابل واتفورد برکنار شد و از آن زمان به بعد منظر فرصت مناسب برای خود بود چرا که حدود هجده ماه است که از دنیای مربیگری دور بوده است.

سولشر از زمان ترک اولدترافورد به عنوان مدیر آکادمی تیم زادگاهش یعنی کریستین سوند در کشور نروژ فعالیت می کرد. او حالا ممکن است که به دوران دوری خود از فوتبال ادامه بدهد که بروژ قصد استخدام وی را دارد.

بروژ در این فصل دو مربی دیگر را هم داشته است که اخیرا با پارکر سرمربی سابق فولام قطع همکاری کرده اند. سولشر یکی از سه گزینه اصلی هدایت تیم بلژیکی است. رونی دیلا سرمربی استاندارد لی یژ و دینو تاپ مولر کمک مربی سابق بایرن مونیخ گزینه های دیگر هستند. 

باشگاه کلوب بروژ فصل دشواری را داشته و در حال حاضر در رتبه چهارم لیگ انگلیس قرار دارد. آنها به دنبال یک مربی برای سالهای آینده هستند که سولشر یکی از گزینه های آنهاست.

4125