اولین و آخرین قاب‌های حضور سولشر به عنوان سرمربی منچستریونایتد

اولین و آخرین قاب‌های حضور سولشر به عنوان سرمربی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - امروز (یکشنبه) مدیران منچستر یونایتد بالاخره اقدام به برکناری اوله گونار سولشر کردند و این سرمربی نروژی پس از دورانی که در منچستر یونایتد داشت بالاخره برکنار شد و اکنون باید دید که آینده برای این سرمربی نروژی و همچنین شیاطین سرخ به چه شکل رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، اوله گونار سولشر در تاریخ 22 دسامبر سال 2018 بود که به عنوان سرمربی منچستر یونایتد برگزیده شد. او جایگزین ژوزه مورینیو شده بود که در فصل سوم خود در منچستر یونایتد نتایج بسیار ضعیفی گرفت و از کار برکنار شد. اولین بازی سولشر به عنوان سرمربی منچستر یونایتد مقابل کاردیف در لیگ برتر انگلیس بود و بدین ترتیب این سرمربی نروژی کار خود را در جمع شیاطین سرخ آغاز کرد.

اما روز گذشته (شنبه) آخرین قاب های حضور اوله گونار سولشر در منچستر یونایتد رقم خورد و این سرمربی نروژی دیگر در این تیم به آخر خط رسید. بدین ترتیب روز 20 نوامبر 2021 آخرین روز حضور سولشر در منچستر یونایتد بود که این تیم مقابل واتفورد با نتیجه 1 بر 4 تحقیر شد.

سولشر حدود سه سال سرمربی منچستر یونایتد بود اما نتایج او به طور کلی دلچسب هواداران منچستر یونایتد نبود و از او انتقادات زیادی داشتند.

1470