سولشر در آستانه اخراج از منچستریونایتد؛ سرمربی بعدی مشخص شد؟

سولشر در آستانه اخراج از منچستریونایتد؛ سرمربی بعدی مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که دیگر پایان کار اوله گونار سولشر در منچستر یونایتد فرا رسیده است و مدیران باشگاه شیاطین سرخ تصمیم گرفته اند که او را برکنار کنند و به سراغ یک سرمربی دیگر برای ادامه فصل بروند چرا که اوضاع در منچستر یونایتد با اوله گونار سولشر اصلا به روش درستی پیش نمی رود.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 1 بر 4 مقابل واتفورد ته جدولی شکست خورد و بدین ترتیب مشخص شد که وضعیت در منچستر یونایتد تا چه حد وخیم است و همین قضیه موجب شده تا دیگر صبر مدیران منچستر یونایتد که پس از شکست های تحقیر آمیز مقابل لسترسیتی، لیورپول و منچسترسیتی به سولشر زمان داده بودند، لبریز شود و تصمیم به برکناری او بگیرند.

به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات در فوتبال اروپا، سران منچستر یونایتد یک جلسه چند ساعته پس از شکست مقابل واتفورد برگزار کرده اند و بر سر اخراج سولشر به توافق رسیده اند و به زودی با انتشار بیانیه ای رسمی او را از کار بر کنار خواهند کرد.

از سویی به گفته اتلتیک، با توجه به اینکه هنوز توافقی با یک سرمربی مطرح مثل زیدان به دست نیامده است، احتمالا درن فلچر به عنوان سرمربی موقت منچستر یونایتد انتخاب شود تا سران شیاطین سرخ بتوانند گزینه اصلی خود را برای مربیگری در این تیم پیدا کنند.

1470