عکس؛ عذرخواهی سولشر از هواداران منچستریونایتد پس از تحقیر مقابل واتفورد

عکس؛ عذرخواهی سولشر از هواداران منچستریونایتد پس از تحقیر مقابل واتفورد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته دوازدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 1 بر 4 مقابل واتفورد شکست خورد و بدین ترتیب یک بازی بسیار بد را از خود ارائه داد و بار دیگر تحقیر شد.

به گزارش فوتبالی، هواداران منچستر یونایتد امیدوار بودند که با وقفه بازی های ملی و پس از گذشت فیفادی، اوضاع در منچستر یونایتد تغییر کند و اوله گونار سولشر بتواند تغییراتی را در تیم خود ایجاد کند اما چنین اتفاقی رخ نداد و اکنون در اولین بازی پس از فیفادی منچستر یونایتد بسیار ناهماهنگ ظاهر شد و مقابل واتفورد که در رده شانزدهم قرار دارد با 4 گل شکست خورد و تحقیر شد.

منچستر یونایتد پیش از این فیفادی هم شکست های تلخی را مقابل منچسترسیتی و لیورپول متحمل شده بود و اکنون مقابل واتفورد یک شکست تحقیر آمیز دیگر را متحمل شد.

هواداران منچستریونایتد به شدت از عملکرد اوله گونار سولشر ناراضی هستند به طوری که خواستار استعفا و یا اخراج او هستند اما به نظر می رسد که در این موارد فعلا اتفاقی در منچستر یونایتد رخ نخواهد داد و باید دید که سرنوشت این سرمربی نروژی به چه ترتیب خواهد بود.

او پس از شکست مقابل واتفورد با حرکات دست خود از هواداران شیاطین سرخ که در این بازی خارج از خانه به ورزشگاه رفته بودند، عذرخواهی کرد.

1470