5 بازی سخت در انتظار منچستریونایتد؛ کار اوله یکسره می‌شود؟

5 بازی سخت در انتظار منچستریونایتد؛ کار اوله یکسره می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 بر 2 در ورزشگاه کینگ پاور مقابل لسترسیتی شکست خورد تا بدین ترتیب کار برای اوله گونار سولشر و شاگردانش سخت تر از پیش شود چرا که آن ها اکنون 3 امتیاز دیگر را از دست داده اند و کار سختی با روحیه‌ای نه چندان خوب در بازی های پیش‌رو دارند.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد مقابل لسترسیتی شکست بدی را تجربه کرد و اکنون روحیه جالبی ندارد اما 5 بازی دشوار پیش‌رو خواهد داشت که این بازی ها می توانند تکلیف اوله گونار سولشر را مشخص کنند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در حال حاضر به شدت تحت فشار است و هواداران منچستر یونایتد انتقادات زیادی را نسبت به او و تاکتیک های او مطرح می کنند و باید دید که واکنش سولشر به این انتقادات چه خواهد بود چرا که منچستر یونایتد در حال حاضر 5 بازی دشوار پیش‌رو دارد.

شیاطین سرخ در بازی بعدی خود باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آتالانتا بروند، پس از آن بازی با لیورپول را در پیش دارند. پس از لیورپول نوبت به تاتنهام می رسد و پس از آن بازی برگشت مقابل آتالانتا برگزار خواهد شد و پس از آن بازی مقابل منچسترسیتی دیدار دشواری برای شیاطین سرخ خواهد بود.

1470