رکورد منفی و 40 ساله‌ای که سولشر با ثبت آن منچستریونایتد را ترک کرد

رکورد منفی و 40 ساله‌ای که سولشر با ثبت آن منچستریونایتد را ترک کرد

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته (شنبه) منچستر یونایتد در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 1 بر 4 مقابل واتفورد شکست خورد و بدین ترتیب یک تحقیر دیگر را تجربه کرد و اوله گونار سولشر یک فاجعه دیگر را در منچستر یونایتد رقم زد.

به گزارش فوتبالی، پس از این شکست مدیران شیاطین سرخ یک جلسه ویژه برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این گرفتند که اوله گونار سولشر را از کار بر کنار کنند و امروز (یکشنبه) به طور رسمی این اتفاق رخ داد و اوله گونار سولشر از هدایت منچستر یونایتد کنار گذاشته شد.

اوله گونار سولشر از دسامبر 2018 فعالیت خود را به عنوان سرمربی منچستر یونایتد شروع کرد و این فعالیت تا نوامبر 2021 ادامه داشت و بدین ترتیب سرمربی نروژی حدود سه سال هدایت شیاطین سرخ را بر عهده داشت. رکورد منفی سولشر آنجایی به ثبت رسید که سولشر در این سه سال نتوانست هیچ جامی در منچستر یونایتد به دست بیاورد.

در واقع اوله گونار سولشر اولین سرمربی منچستر یونایتد در 40 سال اخیر است که بدون کسب جام این تیم را ترک می کند. حتی دیوید مویس هم که پس از فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد شده بود و عملکرد ضعیفی داشت، موفق شده بود سوپرجام انگلیس را فتح کند اما سولشر هیچ جامی نبرد.

1470