واکنش سولشر به شایعات اخراجش از منچستریونایتد

واکنش سولشر به شایعات اخراجش از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد تاکید کرد که عزم خود را برای تغییر اوضاع در این باشگاه جزم کرده و در عین حال اذعان کرد که از شرایط تیم راضی نیست. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه منچستریونایتد در ورزشگاه الدترافورد میزبان رقیب همشهری خود، منچسترسیتی بود و در نهایت با نتیجه 0-2 شکست خورد تا فشارها روی او افزایش پیدا کند. سولشر هفته گذشته نیز در همین ورزشگاه با نتیجه 0-5 مغلوب لیورپول شده بود. بعد از شکست روز گذشته، صبر هواداران منچستریونایتد لبریز شد و در شبکه‌های مجازی از خجالت این سرمربی در آمدند. 

به نقل از سایت گل، سولشر پس از پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: "من رابطه خوبی با باشگاه دارم و بهترین‌ها را برای یونایتد می‌خواهم. تا زمانی که اینجا هستم هرکاری برای بهبود وضعیت باشگاه انجام خواهم داد. ما چند بار دچار این بحران شده‌ایم و از بازی خانگی گذشته، اوقات بسیار سختی را سپری کرده‌ایم. نمی‌توانم به خودم نگاه کنم و بگویم که می‌خواهم یونایتد این شکلی باشد."

سولشر در ادامه افزود: "آیا می‌توانم اوضاع را در این فصل تغییر بدهم؟ قطعا. شما حق دارید. باید به جایی که استحقاقش را داریم برسیم و از نظر من، ما خیلی خوب فصل را آغاز کردیم و نشان دادیم که یک تیم هستیم، اما در 3 الی 4 هفته گذشته، اوضاع خوبی برای ما نبوده است."

4416