نوستالژی؛ ناراحتی ژاوی از آخرین شکست لالیگایی بارسلونا در دربی

نوستالژی؛ ناراحتی ژاوی از آخرین شکست لالیگایی بارسلونا در دربی

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (شنبه) از ساعت 23:30 به وقت ایران در هفته چهاردهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و اسپانیول به مصاف هم می روند و بدین ترتیب دربی کاتالونیا را برگزار خواهند کرد و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای به دست خواهد آمد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در بازی مقابل اسپانیول در لالیگا معمولا برنده بوده است و دربی های لالیگایی را با پیروزی پشت سر گذاشته است به طوری که شاید کمتر کسی آخرین باخت بارسلونا را مقابل اسپانیول در رقابت های لالیگا در خاطر داشته باشد.

آخرین باری که بارسلونا مقابل اسپانیول در لالیگا شکست خورد، به فوریه سال 2009 بر می گردد که در آن زمان ژاوی هرناندز بازیکن بارسلونا بود و پپ گواردیولا سرمربی این تیم بود. در آن بازی بارسلونا با نتیجه یک بر دو شکست خورد و بدین ترتیب در این دربی لالیگایی بازنده بود. پس از آن، بارسلونا 11 دربی لالیگایی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و بدین ترتیب آمار خوبی در این بازی دارد.

از جمله بازیکنانی که در آن بازی حضور داشتند و هنوز هم در بارسلونا هستند، می توان به سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه اشاره کرد که البته در حال حاضر انتقادات زیادی علیه آن ها در میان هواداران بارسا وجود دارد.

1470