سوژه شدن اختلاف قد کروس با بازیکن بسکتبال هنگام دادن جایزه به او

سوژه شدن اختلاف قد کروس با بازیکن بسکتبال هنگام دادن جایزه به او

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید به تازگی جایزه ویژه ای را از طرف باشگاه رئال مادرید به ادی تاوارس بازیکن بسکتبال رئال مادرید داده است و این جایزه از سوی باشگاه رئال مادرید به بهترین بازیکن ماه اکتبر تیم بسکتبال رئال مادرید داده شده است.

به گزارش فوتبالی، اما نکته جالبی که در این تصویر وجود دارد و تبدیل به یک سوژه برای رسانه ها شده و مورد توجه قرار گرفته است، این است که تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید در این تصویر اختلاف قد قابل توجهی با ادی تاوارس دارد.

ادی تاوارس که یک بازیکن بسکتبال حرفه ای با 29 سال سن است، قدی معادل با 2 متر و 21 سانتی متر دارد و بدین ترتیب اختلاف قابل توجهی با هافبک آلمانی رئال مادرید از لحاظ قدی دارد چرا که تونی کروس 1 متر و 83 سانتی متر است و همین قضیه موجب شده تا در این عکس، این قضیه به خوبی نمایان شود و تبدیل به یک سوژه برای کاربران شبکه های اجتماعی باشد.

این تصمیم باشگاه رئال مادرید برای اینکه تونی کروس جایزه بهترین بازیکن ماه اکتبر را به این ستاره بسکتبال رئال مادرید بدهد هم در نوع خود جالب بوده است و باشگاه رئال مادرید با این حرکت خود توجه ها را به این قضیه افزایش داده است.

1470