علت استفاده مربی رئال‌مادرید از سیستم چرخشی/ آنچلوتی: تیمم خسته نیست

علت استفاده مربی رئال‌مادرید از سیستم چرخشی/ آنچلوتی: تیمم خسته نیست

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی کهکشانی های مادریدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار این تیم مقابل رایو وایکانو شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پیش از بازی تیمش برابر رایو وایکانو در لالیگا در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. کارلتو در این نشست گفت:

"ما باید یک بازی کامل انجام بدهیم چون رایو وایکانو خیلی خوب بازی می کند. گرت بیل فردا بازی نمی کند. او فقط یک جلسه با تیم تمرین کرده است."

آنچلوتی در مورد انتقادها به استفاده از سیستم چرخشی توسط او گفت:

"من فقط برای ایجاد انگیزه از این سیستم استفاده می کنم. تیم من خسته نیست. من برای هافبک ها از سیستم چرخشی استفاده نمی کنم چون فده والورده مصدوم است و من از کروس و کاسیمیرو و مودریچ راضی‌ ام. آن ها خیلی خوب بازی می کنند."

سرمربی رئالی ها درباره‌ی شرایط روحی و جسمی ستاره‌ی بلژیکی تیمش گفت:

"واضح است که هازارد خوشحال نیست؛ او خوب تمرین می کند و شایسته این است که دقایقی را برای بازی کردن در اختیار داشته باشد. او مطمئنا بازی خواهد کرد. شاید فردا بازی را شروع کند شاید هم نه اما باید ایمان و اراده داشته باشد. من نمی گویم هازارد فردا فیکس خواهد بود. او دقایقی فرصت خواهد داشت. باید فکر کنم و بهترین ها را انتخاب کنم. دیروز با یک بازیکن صحبت کردم و او چیز بسیار جالبی به من گفت؛ او گفت بازیکنی که وقتی تعویضش می کنی عصبانی نمی شود، بازیکن نیست. من با او موافقم. به او گفتم از مربی عصبانی باشد، نه از کس دیگه ای. خودم وقتی بازی نمی کردم، از دست کاپلو عصبانی بودم و او به من گفت وقتی مربی بشوم، می فهمم. الان خیلی خوب فهمیدم."

سرمربی کهکشانی ها درباره گرت بیل گفت:

"ما موظفیم که اجازه دهیم او برای بازی با ولز به کشورش برود؛ چون آن ها دعوتش کرده اند. مطمئناً نه بیل و نه تیم ملی کسی را مجبور نخواهند کرد."

آنچلوتی در خصوص سبایوس هم گفت:

"من او را دوست دارم؛ بازیش را در آرسنال دیدم. او هنوز به زمان نیاز دارد تا ریکاوری کند و تمریناتش را با تیم شروع کند. مصدومیت او جدی بود."

آنچلوتی در پایان صحبت هایش در خصوص نقش هازارد در سیستم 3-3-4 گفت:

"او می تواند سمت چپ بازی کند اما باید ببینیم که سمت راست هم می تواند بازی کند یا نه."

9404