کرونا بازی دوستانه رئال مادرید مقابل رایو وایکانو را لغو کرد

کرونا بازی دوستانه رئال مادرید مقابل رایو وایکانو را لغو کرد

خبرگزاری فوتبالی - اولین بازی دوستانه پیش فصل رئال مادرید لغو شد. رئال مادرید قرار بود که روز چهارشنبه یک بازی تمرینی با رایو وایکانو در ورزشگاه دی استفانو داشته باشد اما این بازی لغو شد. مثبت شدن تست کرونای یکی از بازیکنان تیم رایو غلت لغو بازی بوده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و رایو وایکانو به نتیجه رسیدند که این بازی را لغو کنند. بدین ترتیب یکی از دو بازی پیش فصل رئال مادرید لغو شد. زیدان در نظر داشت که از این بازی دوستانه برای آماده سازی تیمش استفاده کند که 15 بازیکن از تیم بزرگسالان و هفت بازیکن از تیم جوانان رد لیست قرار گرفته بودند.

با توجه به این که زمان کافی برای تغییر بازی وجود نداشت به نظر می رسد که احتمالا زیدان فردا یک بازی دستگرمی را میان بازیکنان تیمش در نظر خواهد گرفت. رئال مادرید باید اولین بازی لالیگایی خود را در روز یکشنبه 30 شهریور در مقابل سوسیه داد داشته باشد که البته رئال مادرید یک بازی دوستانه دیگر در روز سه شنبه هفته آینده مقابل ختافه در نظر گرفته است که باید دید که آن بازی برگزار می شود یا نه.

البته بازی رئال مادرید و رایو قرار بود که کاملا حالت تشریفاتی  و تمرینی داشته باشد و حتی قرار نبود که بازی پخش زنده شود.

4125