رایو وایکانو 1-0 رئال: این فصل کی تمام می‌شود؟

رایو وایکانو 1-0 رئال: این فصل کی تمام می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها که در این فصل در همه رقابت ها نتایج ناامیدکننده ای گرفتند، در دیدار امشب هم برابر رایو وایکانو شکست خوردند تا آخرین امیدهایش برای کسب عنوان نایب قهرمانی لالیگا از بین برود.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 6، شوت مارسلو اولین خطر را روی دروازه میزبان ایجاد کرد اما آلبرتو گارسیا توپ را مهار کرد. چند دقیقه بعد روی حرکت خوب کارواخال، این ماریانو بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع آگبو، مانع از باز شدن دروازه رایو شد.

پس از آن بازیکنان رایو پیش کشیدند و صاحب دو موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. اما در دقیقه 22، خطای وایخو روی گررا، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. آدری امباربا پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت کورتوا، دروازه را باز کرد.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند. در دقیقه 39، ماریانو روی پاس گرت بیل موفق شد دروازه رایو را باز کندا ما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

فشار رئالی ها در دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت اما این تیم نتوانست به گل برسد و نیمه اول با همان یک گل به سود میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات رئال آغاز شد و در دقیقه 49، ضربه محکم گرت بیل می توانست به گل تساوی منجر شود اما باز هم گارسیا مانع از باز شدن دروازه رایو شد.

در ادامه بازیکنان رایو پیش کشیدند و می توانستند در دقیقه 57 به گل دوم برسند اما واکنش خوب کورتوا، مانع گلزنی به به شد. بازی با همین روند ادامه داشت و باز هم این بازیکنان میزبان بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه رئال ایجاد می کردند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و رئال در این دیدار خارج از خانه با همان یک گل مغلوب شد.