شش غایب در لیست رئال مادرید مقابل رایو وایکانو

شش غایب در لیست رئال مادرید مقابل رایو وایکانو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حالی یکشنبه ساعت 16:30 به وقت ایران در ورزشگاه وایکاس به مصاف رایو وایکانو می رود که شش بازیکن به دلایل مختلف از لیست خط خورده اند.

به گزارش فوتبالی، جود بلینگام و آنتونیو رودیگر همچنان در حال ریکاوری از مصدومیت هایشان هستند و کورتوا، میلیتائو و الابا به علت مصدومیت های بلندمدت در این لیست حضور ندارند. از سویی دیگر فرلاند مندی هم به علت پنج کارته شدن و محرومیت در این بازی حضور ندارند. رئال مادرید در حال حاضر پنج امتیاز تا ژیرونا در رتبه دوم جدول لالیگا فاصله دارد و می خواهد با کسب حداکثر امتیازات در بازیهای آینده به قهرمانی نزدیک تر شود.

براهیم دیاز با وجود مصدومیت در بازی مقابل لایپزیش، خودش را به بازی یکشنبه رسانده است و دست آنچلوتی در خط حمله بازتر است اما در غیاب مدافعان میانی برای یک بار دیگر شوامنی در این پست قرار می گیرد در حالی که ناچو فرناندز زوج او خواهد بود. فران گارسیا به جای مندی در پست دفاع چپ قرار می گیرد و البته مودریچ پس از چندین بازی نیمکت نشینی شانس بازگشت به ترکیب اصلی را خواهد داشت.

لیست رئال مادرید مقابل رایو وایکانو بدین شرح است: لونین، کپا، دیگو پینیرو، کارواخال، ناچو، لوکاس وازکز، فران گارسیا، خاکوبو رامون، کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوامنی، سبایوس، گولر، وینیسیوس، رودریگو، خوسلو و براهیم.

4125