توقف رئال مادرید و داغ شدن کورس قهرمانی لالیگا

توقف رئال مادرید و داغ شدن کورس قهرمانی لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در دیدار خارج از خانه مقابل رایو وایکانو با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا خیرونا در صورت پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو، فاصله اش را 3 امتیاز کاهش دهد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و پنجم رقابت های لالیگا، امروز از ساعت 16:30 به وقت تهران تیم های رایو وایکانو و رئال مادرید در استادیوم وایکاس به مصاف هم رفتند. علیرغم آن که کارلو آنچلوتی مصدومان زیادی داشت، اما روی کاغذ بازی راحتی برای لوس بلانکوس به شمار می رفت ولی توسط میزبان سورپرایز شدند.

در نیمه اول رئال مادرید خیلی سریع در دقیقه 3 توسط خوسلو به گل رسید تا با یک گل جلو بیافتد. در ادامه توپ و میدان در اختیار رئال بود، اما در دقیقه بیست و هفت یک پنالتی به سود رایو وایکانو اعلام شد و رائول ده توماس موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه هر دو تیم موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتند، اما این بازی دیگر گلی در پی نداشت تا کارلو آنچلوتی و شاگردانش با تساوی یک بر یک متوقف شوند. 

حالا رئال 62 امتیازی شد و خیرونا 56 امتیازی در صورت کسب 3 امتیاز در بازی با بیلبائو، می تواند به 3 امتیازی رئال برسد. بارسا نیز 8 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

4416