نشست خبری آنچلوتی پیش از بازی رئال مادرید مقابل سوسیداد

نشست خبری آنچلوتی پیش از بازی رئال مادرید مقابل سوسیداد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌های مادریدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سوسیداد شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد حاضر شد که چکیده‌ای از مهم‌ترین صحبت‌های کارلتو در این نشست را در ادامه می‌خوانید:

"تیم خوب است، ما از این هفته برای بهبود وضعیتمان استفاده کردیم‌‌. برای فردا آماده ایم. رئال سوسیداد خیلی خوب بازی می کند اما من خوشبین هستم."

"آلابا فردا قطعا بازی می‌کند. والورده و کروس فردا بازی نمی‌کنند. بدیهی است که ما برای پاریسن ژرمن برنامه ریزی کرده‌ایم، برای فردا و بازی پاریسن ژرمن بسیار انگیزه داریم. امیدوارم کروس برای بازی با پاریس آماده باشد. تیم هفته گذشته خوب تمرین کرد که این باعث خوشحالی من می شود."

"هالند و امباپه؟ آن‌ها بازیکنان ما نیستند، من در مورد آن‌ها صحبت نمی‌کنم. وضعیت بدنی تیم عالی است، ما در مورد آن مطمئن هستیم."

"مقصر مصدومیت کروس من نیستم. کروس مقابل آلاوز استراحت کرد، مشکل خستگی نیست. گاهی اتفاق می افتد و گاهی اوقات بدشانسی است."

"تونی کروس پنج الی شش روز از میادین دور خواهد بود."

"فردا برای ما مثل یک فینال است."

"گرت بیل مقابل ویارئال بازی کرد زیرا بنزما در دسترس نبود. اما بنزما فردا بازی خواهد کرد و من از بهترین ترکیب خود استفاده خواهم کرد. فردا پرس رو بالاتر می‌بریم و در ترکیب تغییری ایجاد نمی‌شود."

"کاسمیرو خوب و آماده بازی است. فردا باید یک هافبک جایگزین کنم چون کروس و والورده نیستند."

"سطح لالیگا؟ درست است که اکنون برای قهرمانی در لیگ لازم نیست به نود امتیاز برسید؛ اکنون تیم‌ها بهتر هستند، مربیان و بازیکنان در شرایط بهتری هستند. این بدان معنی است که لیگ از آخرین باری که من اینجا بودم، بهتر شده است."

"کاماوینگا؟ او خوب است. با انگیزه است و به بازی کردن علاقه دارد. درست است که او به عنوان یک هافبک نگهدارنده تلاش می‌کند. من او را مجبور می‌کنم که در آن پست بازی کند، زیرا فکر می‌کنم او می‌تواند این کار را انجام دهد، او کیفیت لازم را دارد و فردا او گزینه خوبی برای بازی است. من کارها را عالی انجام نداده‌ام اما می‌توانستیم خیلی بدتر انجام دهیم. ما ناامید هستیم زیرا از کوپا دل‌ری خارج شده‌ایم اما در صدر لالیگا هستیم و به یک نتیجه حداقلی در لیگ قهرمانان نیاز داریم تا صعود کنیم."

9404