صحبت‌های آنچلوتی پس از پیروزی برابر رایو وایکانو

صحبت‌های آنچلوتی پس از پیروزی برابر رایو وایکانو

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی پرافتخار رئال مادرید اعتراف کرد که 10 دقیقه پایانی بازی مقابل رایو وایکانو، ترس وجودش را فرا گرفته بود. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم رئال مادرید و رایو وایکانو از چهارچوب هفته سیزدهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در پایان، لوس بلانکوس موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و با 27 امتیاز به صدر جدول بازگردد. گل‌های رئال را در این دیدار، تونی کروس و کریم بنزما به ثمر رساندند و تک گل وایکانو را رادامل فالکائو وارد دروازه تیبو کورتوا کرد. 

سرمربی سابق تیم‌های بایرن مونیخ، میلان و چلسی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "رایو بسیار خوب بازی کرد و مارا پرس کرد، اما توانستیم زیر پرس آن‌ها خوب کار کنیم و از ضد حملات استفاده کردیم. اگر بازی زودتر تمام می‌شد، می‌توان گفت که بهترین نمایش خود را تا اینجای فصل به نمایش گذاشتیم. نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم و وقتی آن‌ها توانستند یک گل بزنند، در 10 دقیقه پایانی احساس ترس کردیم. این تنها کلمه‌ایست که به ذهنم خطور می‌کند. واقعا در آخر بازی زجر کشیدیم. برای کریم، از دست دادن آن موقعیت در دقایق پایانی، امری غیر طبیعی است."

4416