چند خبر کوتاه در رابطه با باشگاه منچستر یونایتد و بازیکنانش

چند خبر کوتاه در رابطه با باشگاه منچستر یونایتد و بازیکنانش

پایگاه خبری فوتبالی - با پیوستن مجدد کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد، تعداد اخبار و حواشی زیادی روزانه ای که از این باشگاه انگلیسی مخابره می شود، افزایش چشمگیری یافته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، خبرنگاران فوتبال جزیره روزانه اخبار، حاشیه ها و اظهار نظرهای گوناگونی که مرتبط با منچستر یونایتد و عوامل و اعضای این باشگاه است منتشر می کنند. در ادامه، به برخی از خبرها اظهار نظرهای کوتاهی که جدیدا از اطراف شیاطین سرخ منتشر شده، می پردازیم.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس:

"جیدون سانچو دچار مصدومیت جزئی شده است؛ بنابراین ما باید بررسی کنیم که توان حضور در ادامه مسابقات تیم ملی را دارد یا خیر."

آنخل دی ماریا، بازیکن سابق شیاطین سرخ:

"مشکل من در منچستر، مربی بود. فن خال بدترین مربی ای است که در دوران حرفه ای خودم با او کار کرده ام. من یک گل به ثمر رساندم و یک پاس گل دادم و روز بعد او نوع پاس های اشتباهم را به من یادآوری می کرد! او روز به روز از من انتقاد می کرد. او بازیکنانی را که از او بالاتر هستند، دوست ندارد."

کریستیانو رونالدو:

"من مطمئن نبودم که بتونم دوباره شماره هفت را در منچستر یونایتد بپوشم و می‌ خواهم از کاوانی برای این اتفاق فوق العاده و لطفش تشکر ویژه ای کنم. چند سال دیگر از دوران حرفه ای من باقی مانده است و می خواهم در بهترین لیگ جهان بازی کنم."

لیندلوف درباره رونالدو:

"بدیهی است که جو بسیار خوبی در باشگاه وجود خواهد داشت و همه منتظر بازگشت او به تیم هستند. این هیجان انگیز خواهد بود و فکر می کنم به ما چیزهای زیادی می دهد."

لیندلوف در مورد خرید واران توسط منچستر یونایتد:

"رافائل فوق العاده است، من در یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان بازی می کنم و آن ها بازیکنان بسیار خوبی دارند؛ فکر می کنم بسیار خوب است که ما بازیکنی مانند واران را در تیممان داریم."

مدیر برنامه فن ده بیک:

"در ماه های آینده همه خواهند دید که دونی فن ده بیک برای شیاطین سرخ بسیار خوب بازی خواهد کرد. او هواداران را که در همه زمان ها از او حمایت کرده اند، راضی خواهد کرد و در منچستر یونایتد موفق خواهد شد."

ادینسون کاوانی:

"برای من باعث افتخار است که پیراهن شماره هفت را به کریستیانو رونالدو بدهم."

نشریه آ اس اسپانیا:

"کریستیانو با همین لباس قرمز منچستر یونایتد از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد؛ هر چند که کریس هنوز تاریخی مشخص نکرده و هم اکنون تنها به موفقیت با تیم جدید فکر می کند."

9404