رسمی؛ ادینسون کاوانی به منچستریونایتد پیوست

رسمی؛ ادینسون کاوانی به منچستریونایتد پیوست

خبرگزاری فوتبالی - ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای در فاصله یک ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به منچستریونایتد پیوست.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اروگوئه ای که سالها در پی اس جی درخشیده بود با اتمام قراردادش با تیم فرانسوی بازیکن آزاد محسوب می شد و در نهایت به منچستریونایتد ملحق شد تا شیاطین سرخ بالاخره خریدی کهکشانی را در این پنجره نقل و انتقالات داشته باشند، بازیکنی که با وجود بالا رفتن سنش اگر در سطح روزهای خوبش باشد می تواند به یکی از ستارگان لیگ برتر انگلیس تبدیل شود.

منچستریونایتد روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی را با جذب کاوانی و الکس تلس به پایان رساند تا به نوعی شکست تحقیرآمیز اخیرش در مقابل تاتنهام را به دست فراموشی بسپرد. قرارداد کاوانی با منچستریونایتد یک ساله با قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر خواهد بود. کاوانی مورد توجه باشگاه های دیگر نظیر اتلتیکو، رئال مادرید و ... نیز قرار داشت اما در نهایت منچستریونایتد به سراغ جذبش رفت و این مهاجم را به خدمت گرفت تا گزینه هایش در خط حمله افزایش پیدا کند و قدرت هجومی بیشتری داشته باشد. ادینسون که پیش از این در لیگ ایتالیا و لیگ فرانسه درخشیده بود حالا فرصت جدیدی در لیگ انگلیس در اختیار خواهد داشت.

4125