منچستریونایتد دوباره بدون جام؛ 740 میلیون یورو در سطل آشغال!

منچستریونایتد دوباره بدون جام؛ 740 میلیون یورو در سطل آشغال!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد برای فصلی دیگر بدون جام خواهند ماند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد برای پنجمین فصل متوالی بدون جام می ماند. آخرین باری که یونایتد به جام رسید به سال 2017 برمی گردد که در آن زمان شیاطین سرخ با هدایت مورینیو توانستند لیگ اروپا و جام اتحادیه را ببرند و بعد از آن هیچ جامی نبردند.

شیاطین سرخ در این مدت 740 میلیون یورو برای خرید بازیکنان هزینه کردند. آنها در تابستان قبلی 140 میلیون یورو برای جذب سانچو، واران و رونالدو پرداختند اما پروژه شان در فصل جاری شکست خورد.

یونایتد فصل گذشته 83.7 میلیون یورو برای فن ده بیک، دیالو، تلس، پلیستری هزینه کرد، در فصل 20-2019 نیز 234.8 میلیون یورو برای مگوایر، برونو، وان بیساکا، جیمز و ایگالو هزینه کرده بود و در فصل 19-18 نیز 82.7 میلیون یورو برای خرید فرد، دالو و گرانت پرداخته بودند و در فصل قبلش هم 198.4 میلیون یورو برای لوکاکو، ماتیچ، لیندلوف و الکسیس هزینه کرده بودند.

منچستریونایتد بدین ترتیب سالهاست که خریدهای ناکامی دارد و برخی بازیکنان نظیر فن ده بیک با وجود هزینه های سنگین نتوانستند به موفقیتی دست پیدا کنند و برخی بازیکنان هم با برچسب ستاره به این تیم آمدند و به خریدهایی فاجعه بار تبدیل شدند.

4125