عدم اعتقاد سولشر به استفاده از سیستم چرخشی بین دخیا و هندرسون

عدم اعتقاد سولشر به استفاده از سیستم چرخشی بین دخیا و هندرسون

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی نروژی شیاطین سرخ به عملکرد هر دو دروازه بان تیمش اعتماد دارد اما تغییر دادن دروازه بان تیم در طول مسابقات فصل را صلاح نمی داند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، اوله گونر سولشر از عملکرد داوید دخیا و دین هندرسون ابراز رضایت کرد. سرمربی نروژی منچستر یونایتد که با خبرنگاران رسانه های انگلیسی صحبت می کرد، در خصوص شرایط فعلی این دو دروازه بان شیاطین سرخ چنین اظهار نظر کرد:

"فصل گذشته برای هندرسون بسیار مهم بود؛ چرا که توانست خودش را ثابت کند و او واقعا خوب کار کرد. داوید نیز این فصل را خوب شروع کرده است."

"شما به عنوان سرمربی و کادر فنی هر بازی باید یازده بازیکن را به زمین بفرستید اما نیاز ندارید که دروازه بان خود را در هر مسابقه تغییر دهید. دروازه بان دوندگی زیادی ندارد. آن ها بیشتر از نظر ذهنی خسته می شوند تا از نظر جسمی."

"داوید به من گفت که من این جا هستم تا بجنگم. انرژی زیادی دارم و می خواهم در حد توانم بهترین باشم. همیشه می خواهم بهترین نسخه داوید دخیا باشم. این یک پیام فوق‌ العاده از طرف او برای من بود."

"دخیا در یازدهمین فصل حضور خود در منچستر یونایتد به سر می برد. می دانیم که داوید چه خدماتی به باشگاه ما ارائه کرده است. انرژی بسیار زیادی دارد. از همکاری با او راضی هستیم و امیدواریم این همکاری ادامه پیدا کند."

9404