هشدار سولشر به دخیا: قهرمانی‌های قبلی تضمین حضور در ترکیب نیست

هشدار سولشر به دخیا: قهرمانی‌های قبلی تضمین حضور در ترکیب نیست

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر به داوید دخیا هشدار داد که قهرمانی‌های قبلی تضمینی برای حضور او در ترکیب فعلی منچستریونایتد نیست.
به گزارش فوتبالی، دخیا پس از عملکرد ضعیف در جریان تساوی ۳ - ۳ برابر اورتون در هفته گذشته با انتقادات بسیاری روبرو شد. بسیاری از سولشر خواستند که تغییری در دروازه خود ایجاد کند و گری نویل مدعی شد که یونایتد باید در تابستان پیش رو خرید جدیدی در این پست انجام دهد. مربی نروژی نیز تاکید دارد که تنها دلیل حضور در ترکیب اصلی عملکرد فعلی بازیکن است. سولشر در این باره به خبرنگاران گفت: " حضور در ترکیب به تعداد جام‌هایی که بازیکن قبلا به دست آورده مربوط نیست. من خوش شانس هستم که دپارتمان دروازه‌بانی خوبی در تیم دارم و اضافه کردن دین هندرسون به جمع بازیکنان برای ایجاد رقابت تصمیم آگاهانه و هوشمندانه‌ای به حساب می‌آمد. "
هندرسون در چند فصل اخیر به صورت قرضی در شفیلد یونایتد حضور داشت و عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشت. او در دیدار برابر وستهام در جام حذفی موفق شد کلین شیت کند و نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهد. سولشر درباره او گفت: " عملکرد دین باعث شده که بیرون گذاشتن او از ترکیب سخت‌تر و سخت‌تر شود چون عملکرد بسیار خوبی دارد. فکر کنم همه تیم می‌دانند که لازمه حضور در ترکیب عملکرد خوب است. "

۱۸۱۱