دین هندرسون قراردادی 5 ساله با منچستریونایتد امضا کرد

دین هندرسون قراردادی 5 ساله با منچستریونایتد امضا کرد

خبرگزاری فوتبالی - دین هندرسون، دروازه‌بان انگلیسی منچستریونایتد که دو فصل اخیر را به طور قرضی در شفیلد یونایتد توپ زده بود، قراردادی 5 ساله که تا 2025 اعتبار خواهد داشت با شیاطین سرخ بسته است. در این قرارداد بندی برای یکسال تمدید وجود دارد. باید دید که او در منچستر مانده و با دخیا رقابت می‌کند یا اتفاقات دیگری خواهد افتاد.

به گزارش فوتبالی، دین هندرسون عملکرد نسبتا خوبی در شفیلد یونایتد داشته و به تیم ملی انگلیس هم دعوت شده است. او فصل گذشته 13 کلین شیت در لیگ داشت و با توجه به عملکرد ضعیفی که داوید دخیا در منچستریونایتد داشت، بسیاری از کارشناسان و اسطوره‌های منچستریونایتد معتقد بودند که هندرسون باید به منچستر بازگشته و جایگزین دروازه‌بان اسپانیایی شود. اوله گونار سولسشر همچنان به دخیا اعتقاد دارد و همواره از داوید دخیا در مقابل انتقادات حمایت کرده است و باید دید که تصمیم او درباره‌ی دروازه‌بان منچستریونایتد چه خواهد بود و چه کسی را دروازه‌بان اول تیم خواهد کرد. هندرسون محصول آکادمی منچستریونایتد است و از 14 سالگی در این باشگاه حضور دارد.

سولسشر پس از این امضای قرارداد درباره‌ی دین هندرسون گفت:" ما در پست دروازه‌بان قدرتمند هستیم و این رقابت به ما این امکان را می‌دهد تا بهترین را برای ترکیب انتخاب کنیم. دین مثالی عالی از بازیکنانی است که از آکادمی باشگاه آمده‌اند و واقعاً می‌دانند که بودن در منچستر یونایتد به چه معناست. همه‌ی ما مشتاقانه منتظر همکاری با دین هستیم و به پیشرفت استعدادهای او ادامه خواهیم داد."

1470