برچسب 100 میلیون یورویی منچستر یونایتد روی داوید دخیا

برچسب 100 میلیون یورویی منچستر یونایتد روی داوید دخیا

وبسایت رسمی برنامه نود - داوید دخیا در جریان تساوی 0-0 مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا ثابت کرد که یکی از بهترین درواز بان های دنیاست و این یعنی خرید او برای هر باشگاهی ارزان تمام نخواهد شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید سالهاست که به جذب دروازه بان شماره 1. تیم ملی اسپانیا علاقه دارد و در سه تابستان گذشته تا آستانه جذب او نیز پیش رفته اند. یونایتد می داند که دخیا چه دروازه بان با ارزشی است و به منظور جلوگیری از علاقه سایر باشگاه ها، قصد دارد رقم فسخ 100 میلیون یورویی در قراردادش بگنجاند.

رئال مادرید هنوز در مورد پست دروازه بانی تیم تصمیم نگرفته و کیلور ناواس نیز محبوبیت خاصی درون رختکن تیم دارد. برخی معتقدند که جا برای پیشرفت درون دروازه قهرمان اروپا وجود دارد و از این رو داوید دخیا و تیبو کورتوا مدام با این تیم لینک می شوند.

در هر صورت رئال مادرید تا پایان فصل منتظر خواهد ماند تا در مورد اهداف خود در نقل و انتقالات تصمیم بگیرد و در حال حاضر مرحله ارزیابی اطلاعات را سپری می کنند. رئال مادرید به خوبی از توانایی ها و کیفیت دخیا مطلع است و در سال 2015 نیز با مبلغ 40 میلیون یورو به اضافه ناواس، تا آستانه خرید او پیش رفته بودند که دستگاه فاکس و سنگ اندازی شیاطین سرخ مانع از انجام این انتقال شد.

1771