واکنش مهاجم سابق شیاطین سرخ به بازگشت رونالدو به اولدترافورد

واکنش مهاجم سابق شیاطین سرخ به بازگشت رونالدو به اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم سابق شیاطین سرخ از بازگشت فوق ستاره پرتغالی به اولدترافورد و ذهنیت برنده این بازیکن استقبال می کند و آن را فرصت خوبی برای اتحاد دوباره بازیکنان و هواداران می داند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، وین رونی، مهاجم انگلیسی سابق منچستر یونایتد و اورتون در رابطه با پیوستن مجدد کریستیانو‌ رونالدو به شیاطین سرخ ضمن ابراز خوشحالی و امیدواری، می گوید:

"من مطمئنم که کریستیانو کمک های بزرگی به منچستر یونایتد خواهد کرد. رونالدو همراه خودش، ذهنیت همیشه برنده اش را نیز به باشگاه آورده است که می‌ تواند برای ما مناسب و مایه امیدواری باشد؛ او هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان جهان به حساب می‌ آید."

وین رونی در ادامه با اشاره به علاقه هواداران منچستر یونایتد به فوق ستاره پرتغالی سابق اسپورتینگ لیسبون، رئال مادرید و یوونتوس گفت:

"بازگشت کریستیانو برای هواداران ما نیز عالی خواهد بود و این موضوع می‌ تواند دوباره تمامی هواداران را در اولدترافورد متحد کند. همچنین کریستیانو می‌ تواند الگویی مناسب برای بازیکنان جوان ما باشد؛ مخصوصا رشفورد و گرینوود که از دوران بچگی خود رونالدو را دنبال می‌ کرده اند."

9404