رسمی‌؛ میسون گرینوود تا اطلاع ثانوی از منچستریونایتد کنار گذاشته شد

رسمی‌؛ میسون گرینوود تا اطلاع ثانوی از منچستریونایتد کنار گذاشته شد

پایگاه خبری فوتبالی - طبق اعلام رسمی مقامات باشگاه منچستر یونایتد، ستاره‌ی ملی پوش و جوان انگلیسی این تیم تا اطلاع ثانوی از این باشگاه کنار گذاشته شده و حق شرکت در تمرینات و حضور در مسابقات این باشگاه انگلیسی را نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد و برخی از رسانه های انگلیسی، میسون گرینوود، بازیکن تیم ملی فوتبال انگلستان و مهاجم باشگاه منچستر یونایتد حاضر در لیگ برتر فوتبال جزیره، تا اطلاع ثانوی از حضور و شرکت در تمرینات شیاطین سرخ و بازی‌ های منچستر یونایتد در روزهای آینده منع و کنار گذاشته شده است. این موضوع را مقامات و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد با انتشار یک بیانیه دقایقی پیش به صورت رسمی اعلام کرده اند.

دلیل این موضوع و محرومیت نیز واضح است و رسانه ای شده است. هریت رابسون، نامزد میسون گرینوود امروز طی ساعاتی قبل با انتشار تصاویری از سر و صورت زخمی و خون آلود خود، از خشونت فیزیکی و غیر قابل باوری در مورد خود پرده برداشته بود که مسئولیت انجام این خشونت ها را به میسون گرینوود نسبت داده و او را به انجام چنین اعمال خشونت آمیز و ناشایستی متهم کرده بود.

کمپانی بزرگ و معروف نایک که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لباس و لوازم ورزشی در سطح جهان است و اسپانسر میسون گرینوود، مهاجم بیست ساله‌ی منچستر یونایتد و تیم ملی فوتبال انگلستان نیز به شمار می آید نیز با انتشار بیانیه‌ ای مشابه، ضمن ابراز نگرانی و ناراحتی شدید از بروز چنین اتفاقاتی، عنوان کرده بود به دقت شرایط را تا زمان روشن شدن همه زوایای این پرونده زیر نظر خواهد داشت و بعد از آن، تصمیمات لازمه در این خصوص را اتخاذ خواهد کرد.

9404